Blijf aangehaakt én leg contact met de BIZ-App >>

Uitnodiging themabijeenkomst Inkoop & Aanbesteding

Bijna een jaar geleden zetten gemeente Nissewaard, de BIZ en Ondernemersvereniging Nissewaard hun handtekening om het lokaal inkopen binnen de gemeente te stimuleren. In de tussentijd is er veel gebeurd en nemen wij u graag mee welke activiteiten op het gebied van lokaal en duurzaam inkopen er lopen. 

Een jaar verder, waar staan we nu?

Op tien punten heeft de gemeente samen met de ondernemers afspraken gemaakt om lokaal en duurzaam in te kopen. Wat is de status nu van deze punten? Waar staan we nu? En waar moet de gemeente, maar wellicht ook u, nog aandacht aan besteden?

Waar loopt u tegenaan?

De gemeente doet haar best om lokaal in te kopen, maar we merken dat ondernemers tijdens het aanbestedingsproces tegen bepaalde zaken aanlopen. Team inkoop helpt u graag. Heeft u specifieke vragen over het inkoop- en aanbestedingsproces bij de gemeente? Stuur dan een mail vooraf aan info@bizhm.nl, zodat de inkopers zich kunnen voorbereiden en u met het juiste antwoord de deur uitloopt.

Wij informeren u graag!

U bent op donderdag 16 mei van harte welkom bij VP Werkt van 08.00 – 10.00 uur. Onder het genot van een heerlijk ontbijtje lichten inkopers van de gemeente toe hoe zij hun inkopen doen en hoe u zich in de kijker bij de gemeente kunt spelen. Na afloop is er ruimte om met elkaar te netwerken en krijgen we een rondleiding door het bedrijf.

Algemene info

Datum: donderdag 16 mei
Start programma: 08.00 uur
Rondleiding VP Werkt: 09.30 uur
Afronding + netwerken: 10.00 uur
Locatie: VP Werkt, Laanweg 3 Spijkenisse

Meld u hier aan en graag tot de 16e!

Bekijk ter voorbereiding alvast onderstaand filmpje.

Zoek op de website